Gnosia
The crew of a drifting spaceship, facing off against a mysterious and deadly threat known as the “Gnosia” and having no idea who among them is really the enemy, formulate a desperate plan for survival. The most suspicious among them will be put into “cold sleep” one by one, in an effort to rid the ship of Gnosia.
As the numbers of crew members, Gnosia, and various “roles” increase, it will become increasingly difficult to determine who is telling the truth. Work in collaboration with or against other crew members to ensure your survival until the end.