Goat Simulator: The GOATY
Goat Simulator is the latest in goat simulation technology, bringing next-gen goat simulation to YOU. You no longer have to fantasize about being a goat your dreams have finally come true!
Goat Simulator is all about causing as much destruction as you possibly can as a goat. It has been compared to an old-school skating game, except instead of being a skater, you're a goat, and instead of doing tricks, you wreck stuff. Destroy things with style and you'll earn even more points!