Godzilla Voxel Wars
From TOHO Games, subsidiary of the company that created Godzilla, and the up-and-coming game studio Nukenin LLC (winner of the Google Indie Game Festival 2021 TOHO Games Award) comes a new strategy puzzle game! Control Toho monsters as you save the world by repelling the invasion of the Fungoid mushroom menace! Progress through the stages to discover the truth behind these monster mushrooms!
Why have the Fungoids come to invade our world? Why is Godzilla fighting on our side? Find the Investigation Reports scattered across various stages to unravel the mysteries behind this crisis.