Going Under
As an unpaid intern in the dystopian city of Neo-Cascadia, you’ll wield office junk as weaponry as you make your way through the offbeat procedural dungeons beneath your company campus.
In the dungeons of Going Under, almost everything can be used as a weapon, from laptops to brooms to body pillows. Proper weapons can be found as well, but even they can break at a moment’s notice if you aren’t careful. Playing cautiously and picking the right weapon for the situation are musts if you intend on surviving your internship.
As you explore, you’ll encounter powerful Skills that change the way you play. Learn them at the Cafe and they’ll show up in future runs. Use a Skill often enough, and you’ll get it “endorsed” and available to start your expeditions with. Combine multiple Skills for crazy synergies, and you’ll be cleaning house in no time.
Complete Tasks for your co-workers to gain Clout with them and unlock their unique bonuses. Learn more about Neo-Cascadia, the origins of Fizzle, and how the drone shipping empire known as Cubicle came to dominate the city. Can you save your company and yourself from going under for good?