Football is all about fun and teamwork. It doesn’t matter if you’re on the field or play it on console sitting with your friends on the couch. Golazo boldly recalls the glory days of the arcade soccer games, bringing back memories of cult classics we all know. With its vintage, not-too-serious, artistic and creative modern approach to classic gameplay, Golazo is certainly a perfect game for people who are weary of football managers or complicated hard-core simulators. You just grab your controller, sit on the couch and play!