Gold Digger
Your're the Digger. Crush all the gold bars that are waiting for you in each level. It's all about timing and precision as you break up gold bars descending deeper and deeper into the earth. How deep will you mine before you make that fatal mistake?
Gold Digger features simple, yet addicting gameplay that will have you instantly hooked and playing at every chance you get! Completing each levels are boring?