Golf Guys
This game is all about speed, precision and decision-making. Compete in tournament mode on random maps with different rules. Score as many points as possible by hitting the ball in the center of the target, be first in a race to hit the ball into the hole before others do, or find the best way to beat everyone in a mini-golf with various obstacles!
If you feel like practicing a little, turn on Zen Mode and become a better golfer! Choose a map, wind parameters and practice your strokes without worrying about time or other players!
Do you have what it takes to be the last one standing and become a golf champion?