Golf Zero
Golf Zero is a cute, fun and original little game with a mix of clever golf platforming gameplay.
To sink a putt you must jump, sprint or slide while avoiding unconventional hazards like brutal boulders, whirling saw blades, or zinging bullets as the challenge increases.