The ancient evil has been banished, the princess rescued and the Knight retires - but something is wrong. You awake falling to your death - probably - from the top of the mysterious underworld spire. Regain your memories and save the world - most likely - again. Go forth Holy Diver it’s - definitely - all up to you.
Good Night, Knight is a humorous twist on stories you likely already know from fantasy books and games, set in a pixel medieval world. With a range of unique and peculiar knights, creatures and many different story events Good Night, Knight offers a truly unusual experience.
This charming 16-bit sneak-and-slash adventure is a mechanically-deep dungeon crawler featuring robust stealth, stamina management, a dynamic field-of-view system, versatile items, resource management, and much more to discover!