Gotta Protectors: Cart of Darkness
It's another fine morning in Magicadia...except your castle has suddenly turned into a tank. And what's this about a dark prophecy that could lead to the end of all video games? A CONFUSION IS YOU.
Choose your Gotta Protectors and get ready to hack, slash, and spell-sling your way through an epic campaign of over 100 thumb-blistering maps—plus dozens more available as optional DLC bonus chapters!
The rules are simple. Put Princess Lola into the castle to start it rolling down the tracks. At the end of the tracks is an enemy castle. Smash YOUR castle into THEIR castle to destroy it—but don't let the enemies wipe out the Princess's HP first!
The wait is over for Japan's indie darling, GOTTA PROTECTORS: CART OF DARKNESS. The 80s are calling—collect—and it's up to you to dust off your carts and put an end to the bodacious bad guys threatening Magicadia once and for all!