Gravity Oddity
Across the galaxy, gravitational fields are weakening, causing planets to implode. Good thing the boys and girls at the Rio Grande Corporation came up with gravity boots. With them, traversing surfaces on every planet is a walk in the park.
All is well until the corporation kidnaps your roommate, Gary. Your rent isn’t going to pay itself, so you just have to go after him. With your new sidekick, Newton, you go on a one-man rescue mission to uncover the mysteries of your roommate’s disappearance and what lies beneath the Rio Grande Corporation.
Battle your way through ever-changing galactic environments on your jetpack and gravity boots and get Gary back in this exciting space action adventure!
Lace up your gravity boots and grab your teleport gun as you blast through bosses and enemies across various levels and environments. With Newton by your side, walk on any surface and fly through gaps using your jetpack.
Go through hordes of enemies using your teleport gun as you all in to rescue your roommate from the clutches of the Rio Grande Corporation.
Only you stand in the way of whatever evil the Rio Grande Corporation has for the universe and the rest of its inhabitants!
Get on your workbench and turn your teleport gun into the ultimate universe-saving weapon with mods. Mods are scattered all across the galaxy, each one giving your teleport gun a meaner punch.
Multiply your teleport gun’s stopping power with splitting rounds. Add some bounce to your shots with bouncing rounds. It’s all up to you!
With a plethora of modifiers to choose from, you can create an arsenal of skills that match your style of play.
If you’re going to save your roommate Gary, there’s no better way to do it than your way!
You battle your way towards saving your roommate across multiple levels filled with various enemies from many parts of the universe. As you go through each level and opponent, special items, modifiers for your teleport gun, and loot await you.
Use everything you’ve found to get Gary back and stop the Rio Grande Corporation.