Great God Grove
Once in a generation, the gods come together to postpone the apocalypse. But this time, the god of communication started a bunch of heavenly fights and then went awol.
With the sky splitting and the gods in disarray, who’s gonna join the Bizzyboys to help SAVE DA WORLD FROM A-POCKY-LIPS???