Grim Legends 3: The Dark City
Sylvia, the acolyte of the mysterious monster hunting Order, loses her memory. One year later, the Incarceri Stone – a powerful artifact that binds Koshmaar, a horrifying creature from another world – is stolen!
Sylvia and her master, Solomon, embark on an adventure that will lead them into the city of Lichtenheim, where they will face the thief whose identity will come as no less a shock than the actual disappearance of the artifact.
The heroin and her mentor will need to put on their detective hats and face not only the evil forces within the gothic walls of the grim city, but also dark secrets from the past. Will Sylvia succeed in recovering the Incarceri and prevent the Koshmaar from breaking free? Will she muster the courage to save Lichtenheim and its inhabitants?