Slice your way through the hordes of darkness and face King Valor's guardians as you delve deep into this darkvania!
A malicious power stirs in the forgotten kingdom of Vallaris. Tasked with discovering the fate of its lost king, your quest quickly takes a sinister turn and you are cast into the abyss. Surrounded and outnumbered, you must grab your sword, steel your temper and fight your way through a land that does not welcome you. Except for the friendly merchant - he's grateful for your business.