Luchador Juan Aguacate is out of retirement for a stunning new Metroidvania-style adventure. Explore a huge, hand-crafted world inspired by Mexican culture and folklore, filled with sassy new villains and weirdos (and a few old friends!). Learn bone-crunching wrestling moves to fend off skeletal hordes and overcome skillful platforming challenges... and who said anything about a Chicken Illuminati? Certainly not us!