Tondbert, loyal Guard to the Castle of Wrinklewood has a lot to answer for. Under his watch someone has snuck into the kingdom and kidnapped the princess -- an event that will have consequences well into the future.
A thousand years later, humanity is on its last legs before being wiped out by an evil dark force. Join Agent Starborn to save the Earth, and vanquish an evil that has been around for centuries!
Discover how these two playable characters' fates are intertwined and you might just save humanity in the process in this traditional point and click adventure game!