This is an auto-scrolling, multidirectional shooting game released by SUCCESS in 1998.
The Guardians, a secret society wielding the power of the Force, have readied their tanks and intend on crushing the aspirations of the Hammerbolt Empire!
This is an auto-scrolling, multidirectional shooting game released by SUCCESS in 1998.