Gum+
A blob of magical gum, needs your help. Solve any puzzle standing in his way. Push and pull blocks to make it to the next staircase in one piece.
A great puzzle wouldn't be as impactfull without a great soundtrack. Enjoy all of the 33 unique music tracks that will accompany you throughout this journey.
If you get tired with the original 76 levels of Gum+, try out the built in level editor. Make your own challenges and share them with your friends.