Gunlocked
A twin stick shooter without the twin stick, Gunlocked is a sci-fi action roguelike about careful positioning and upgrade selection. Manage unique targeting systems across multiple weapons and upgrades, as you battle legions of alien ships. Simple enough to play with one hand, frantic enough to make you hold on with both!
You only control movement, but every weapon has its own unique targeting system that you can influence.