Gunpowder on The Teeth: Arcade
A platform game with simple intuitive controls, handy-dandy retro graphics and utterly egregious difficulty, ever increasing as you progress through the game.
You command a group of soldiers, charged with diverse equipment to attack the superior numbers of enemies, with the assistance of armored vehicles and air forces.
There are 15 missions on 5 locations around the world, some bonus levels and battles against bosses.