Guns, Gore and Cannoli 2
Welcome to the 1940s. Europe is being torn apart by the war, the USA is preparing for battle and the mob does business as usual. Only this time they went too far, even for Vinnie’s standards. Prepare yourself to go to war after you make a shocking discovery about what actually happened during the end-stage of the Thugtown Massacre from Guns, Gore & Cannoli 1.
1944, the war in Europe is entering its final stage. 15 years have passed since Vinnie survived the Thugtown Massacre. But now, some loose ends start crawling out of the past, dragging Vinnie as far as the European battlefield of World War 2. Find out who is chasing Vinnie around like a dog, turning all his friends into foes.
Vinnie has received a massive upgrade in his mobility features. 360 aiming, double jumping, kicking, jump-kicking, dodge rolls, somersaults, dual guns and a weapon wheel.
Guns, Gore & Cannoli 2 features a full single or multiplayer* campaign mode, packed with action, humor and animated cutscenes.
Walk around in the European battlefields of World War 2. Every level of Guns, Gore & Cannoli breathes the 1940s. Every inch of the game is like a picture straight from the second World War era. The cars, the furniture, the speakeasy clubs, the music, the propaganda posters, the streets and the weaponry reflect the turbulent time that the 1940s were.
You don’t want to die alone in the trenches? Well round up a platoon of 4 players and get blasting. Play as Vinnie in the solo campaign, or with up to 3 friends together while fighting through hordes of zombies, monsters, gangsters, cops, soldiers, tanks, submarines... in this all-new and incredibly fun arcade-style co-op action game. Teamwork is essential to surviving waves of enemy goons.
‘War is hell’ unless you are Vinnie Cannoli and you turn every problem into a cynical joke, blurting out one-liners and snappy comments. Guns, Gore & Cannoli 2 will be a fun experience, not only to play but also to watch. Funny one-liners, screaming deaths, comical dialogs and hilarious enemies make you play this game with a smirky grin on your face.