Guns at Dawn: Shooter Arena
Can you survive in deadly all-out gun battles and be the last gunslinger standing? Grab your weapon and don't miss the shot. Make each bullet count!
8+ gunslingers with special skills: The Outlaw, the Bounty Hunter, The Graverobber or the Marshall. Create a unique hero by using a combination of hundreds of accessories and find the perfect look.
Rise in the leaderboards Leagues and weekly Rival Ranks to battle to the top in competitive ranked mode. Compete against thousands of shooters worldwide in realtime 1v1 matches.