Gyro Boss DX
Your home planet is under siege from a band of intergalactic pirates led by the fiendish Gyro Boss!
Dodge an endless assault of weapons as you orbit around the boss on a fixed circle, it's not as easy as it looks. Can you secure bragging rights as the best space pilot to bite the dust against the alien menace?
New to Gyro Boss DX - enter party mode with 2-4 players and battle the boss together. Party mode cycles through a variety of weird mini games including faulty brakes mode and civil war. Who will come out on top?
When your friends aren't around, you can always enjoy classic mode. We've added 50 objectives to the game so you can feel good about yourself even when you're failing miserably in your fight against the Gyro Boss.