It’s easy to learn, fun to play, sometimes a bit challenging, but always hard to stop!
Help the friendly godlike Hix restore all the beautiful islands all around the world in this unique puzzle game! Solve puzzles to find out why your devilish brother DIX is messing up the islands and what exactly happened in this charming puzzle adventure.