In HOLY COW! You need to lead a journey of an absolutely extraordinary cow who not only needs to survive in this cruel world of meat eaters but also wants to produce and collect the biggest possible amount of milk, no matter if the grass field is on the ground, ocean bottom or inside whale's stomach! ..at the same time trying hard to avoid any love stories.
Chill on a couch with your friends and try to figure out the way to beat yet another level together or play the Championships mode to find out who's the best cow whisperer in multiple competitions!
Inform your kids that real cows don't use their poo to stun tractors, eat mechanical parts and equip bazookas to shoot down Aladdins.