Hundred Fires is an action, stealth and infiltration game with an exciting story and incredible cinematics created by David Amado Fernández.
In the middle of the cold war, the Soviet Union is sending nuclear weapons to Cuba, this time they have an ally, a mysterious Japanese developer of nuclear weapons has arrived on the island.
This is a one man infiltration mission, you alone cannot defeat the entire Soviet army, you must use your best skills to hide, sneak away from the enemy and go undetected.
You can access training missions and live an exciting story with important historical figures.