HUNDRED FIRES: The rising of red star Episode 2
This is a one man infiltration mission, you alone cannot defeat the entire Soviet army, you must use your best skills to hide, sneak away from the enemy and go undetected. You must use your infiltration skills, hide in remote places, not make noise, use different items to advance in your adventure, you will also find action moments, a variety of weapons and strategies to fulfill your mission.
In this episode, Valero Montenegro has been captured in the Soviet base "the red star", his mission will be to rescue his daughter and stop the evil plans of the Soviet Army.