Hack and Shoot Heroes
Survive the hordes! Hack and shoot through them to get the glory of the victory. Choose from six different heroes, level up, get epic loot and collect coins. Enhance your abilities to slash through the hordes of enemies and get ready to face the endboss in a devastating last final battle.
Hack or shoot through a horde of enemies in climactic waves and collect coins to unlock new mighty heroes or get items in the item shop to increase your chance of victory. Collect experience gems to level up and collect epic loot in your inventory. Get ready and prepare for the final boss fight.