Hakuoki: Chronicles of Wind and Blossom
Two legendary visual novels come together in Hakuoki: Chronicles of Wind and Blossom, a remastered compilation of Hakuoki: Edo Blossoms and Hakuoki: Kyoto Winds, each among the most beloved entries in the acclaimed Japanese otome series. Players take the role of young heroine Chizuru as she is surrounded by the handsome warriors of the Shinsengumi. As battle ensues, who will emerge victorious and who will claim Chizuru’s heart?
Embrace the political and interpersonal drama of feudalism while navigating romantic scenarios and witnessing events inspired by Japanese history, brought to life through beautifully illustrated cutscenes and passionate dialogue sequences. Explore multiple story routes across both epic visual novels, renowned by long-time fans of the series while serving as a standalone jumping-on point for new players.
This updated version includes revised text for the best possible experience, making Hakuoki: Chronicles of Wind and Blossom the definitive way for players to enjoy the game!