Return to the Dungeons of Castle Hammerwatch and Explore the Depths of Evil.
Gather your heroes and prepare to delve into perilous labyrinths to defeat malicious beasts and foes. The Kingdom of Herian has been under torment since King Roland was overthrown by Blight the Horrible and his dragon army. The King’s treacherous brother, Lord Archibald, now sits on the throne as a puppet to Blight and his villainous desires.
Hammerwatch Anniversary Edition beautifully remasters 2013’s original Hammerwatch in celebration of its 10th anniversary.
Embark on the new Shaftlocke Tower campaign, in addition to the already released Castle Hammerwatch and Sun Temple campaigns. Experience the game with new art and remade character classes with new effects, as well as a brand new item system, and more!