Set out on an amazing journey together with Bob the hamster and discover a world that you will draw yourself. In the game, Bob will be your companion, guide, and friend with whom you can interact. He will help you understand the story and will keep you up to date about what you need to do, and when you should do it. While playing, you will hear a lot of valuable, educational sentences. Bob will regularly remind you to draw and encourage you to do it!