Hamsterdam
Play as the hamster hero Pimm and harness the mightiest martial arts powers. Kick tail through district after district on a heart-pounding journey to take down the Vermin Gang, save Grandpa, and restore peace to Hamsterdam.
The once peaceful town of Hamsterdam is in danger! The vile chinchilla Marlo and his Vermin Gang are wreaking havoc.
Swing, flick, and strike your way through the streets of Hamsterdam. Experience the frantic action, flawlessly execute rhythm combos, and become one with the fabled Hamster-Fu.