Hard Racing: Stunt Car Driving
Hard Racing is a 3D drift racing offline game. Created in the best traditions of old-school car tuning games and motorsport simulators. Features maximum realism of physics and car tuning.
Complete Daily Events and get a legendary racing car as your prize. Gather a complete collection of cool GOAT vehicles, which you can only customize in exterior but fully upgrade. The extensive tuning options of your car allow you to outperform your rivals. Use Nitro for acceleration and handbrake for drifting.
So, join motorhead community of Hard Racing and burn rubber in this awesome drag racing simulator! Install this drift right now and play your best driving and car tuning games! Challenge yourself.