Harmonia
Set in a distant future where the world has been ravaged by war, Harmonia is a sci-fi visual novel about a robot boy and a human girl who come to form a special bond. A touching story that has been well-received the world over now comes to the Nintendo Switch system!
Protagonist Rei, as well as twenty-six background characters, are all given voices for the first time. Be swept up anew by passionate performances from star voice actors!
In the distant future, the Earth has been ravaged by an immense war, leaving the human population dwindling. In this ruined world, a humanoid robot boy, designated Phiroid, awakens in a disused facility.
When this boy-type Phiroid awakens, however, he quickly realizes that he is missing his emotive functions. Harboring an innate need for human contact, and to regain his missing emotions, he sets out into the devastated earth.