Harpoon Shooter! Nozomi
There is a wide variety of ancient weapons that you may have seen 80s-90s, as well as those that are difficult to use.
There may be ancient Easter eggs, feel free to enjoy it for a change of pace.And enjoy the cheap story of our hero, Nozomi-chan!