Hatsumira -From the Future Undying-
As the world war draws to a close, fighter pilot Ichiro Mimori is suddenly blown off course during a mission and crash-lands in a strange desert. There, he finds himself being rescued by an unusual woman who calls herself Yukikaze. Not only is she draped in exotic garb, but she also transforms into a gigantic dragon before his very eyes!
The foreign soil Ichiro now stands on is inhabited by a number of demi-human races, including the Dragon, Mermaid, and Dog tribes, and even the Undead! Nevertheless, this world too is ravaged by endless war, much like the one he left behind, and is teetering on the brink of an even greater calamity.
While Ichiro is determined to a find a way back home to Japan, where there are people waiting for him, he cannot turn his back on a world ready to repeat the mistakes of his own.