Hauntii
Play as Hauntii, a naive but brave ghost on a relentless quest for answers. A mysterious race of glowing creatures, known as Eternians, guides lost souls to an ominous central tower where they appear to ascend to a higher plane. They look like angels, but no one really knows who they are, nor where they came from.
Unleash ghostly powers to possess both inhabitants and environment, unveiling various solutions to combat and puzzle challenges. Unravel the mysteries of Eternity and shape your fate in a mesmerising adventure like no other!
The game employs a unique hand-crafted art style, making use of line art, animation and a striking two-tone palette. The camera is a character in itself, sweeping over and zooming in and out of the environment to emphasise certain scenes and provide direction to the player.
Meanwhile, Hauntii’s dynamic soundtrack sways and swells with the action on-screen, creating a captivating audiovisual experience.
As a ghost, use your haunting powers to command both creatures and the environment itself.