EXPLORE THE CURSED WORLD
Play as a young boy and travel across a weird forest, explore a cursed house, creep around in pitch black caves, and avoid dangerous traps in an old dungeon.
Use the magical thumbtack to pin and unpin various game objects, cross paths, overcome obstacles and solve puzzles to advance through the game.
Forest Dwellers are there to help you along your difficult journey through Haustoria’s unique world. Some of them can be spotted and collected. Some, when combined with the magical thumbtack, will help clear your path of monstrous creatures.