"I'm getting older, my dear, and I'm not able to take care of the park any longer... Will you help me bring the life back into this place?"
Be Flint, who is doing his very best to keep his grandma's park up and running and make it a place for the campers to enjoy. Learn the camper's wishes and build whatever their hearts desire to attract even more quirky characters and look forward to whimsical conversations and quests.
Get to know the campers and and learn more about the old stories surrounding the forest. Did someone mention a lost treasure?