A strange curse has beset the land! Breakfast everywhere has disappeared, and it's up to you to save the most important meal of the day! Blast your way through 5 colourful stages jam-packed with dangerous enemies, dense bullet patterns, and ruthless bosses to rescue breakfast once and for all!