Heaven's Door
It is impossible not to be eclipsed by the idea of going to heaven and living eternal life. However, you have to earn that place. You will meet at the gates of heaven the angel who will decide your destiny, he will want to be sure you deserve to enter and he will ask you many questions, remember very well! If you get a wrong answer he will never trust you and you will not pass the gates of paradise.