Hell is at our gates! Rise up as one of the mighty Hell Warders, an ancient order of heroes with unique powers and abilities, to resist the demon hordes head-on. Push back wave after wave of Hell-spawn with an arsenal of weapons, rip apart their fearsome commanders with powerful hero skills, and deploy your army of knights, archers, and mages to bring the fight back to Hell!