Dear candidate,
Your role will involve not only managing the current population but also implementing innovative strategies to streamline our operations. You will be tasked with punishing sinners using our state-of-the-art computer system, HERETIC'S FORK, developed by DeusVult Inc.
We are confident that your skills and expertise will greatly contribute to maintaining order and efficiency in our unique environment. We look forward to having you on board and seeing the positive impact you will bring to our organization.
2. Protect the rift between Hell and Earth from escape attempts by dwelling heretics.
3. Punish sinners with monstrous towers that deal Holy, Unholy, and Hellfire damage.
8. Receive wages for each shift based on the number of sinners punished. Your success depends solely on you.
9. Be an integral part of our fun and delightful team with a shared dark sense of humor.