Hero's Hour
Hero's Hour is an accessible, yet-deep and content-rich Strategy Roleplaying Game. Take control of your hero, explore the world, build up your town, fight fast-paced battles, level up your hero and amass an army large enough to take out the opponents - before they take you out.
Hero's Hour brings impactful procedural generation to the strategy game formula, ensuring that every time you play, there will be new areas to explore and strange buildings to enhance your hero or army. Seek out obelisks to start you on small procedural quests that send you around the world. You won't even be able to use the same build order each time you play the same faction.