Heroes Trials
After the banishing of the previous defender of your island, the community needs new heroes. The long training of siblings Elia and Zoel takes them to the last trials deciding who is the best fit to become the new local guardians. In the finals, they will have to compete against a sleazy couple and the clock to prove their worth. Rising to the top will not be an easy feat!