Heroes of Loot
Heroes of Loot combines the action of twin-stick shooters with the dungeon crawling of rogue-likes. You’ll find yourself in the middle of hordes of ghosts, skulls, cyclops, critters and much more.. survive using quick reflexes, level up to improve your weapon, and if you have time complete some quests for extra loot and upgrades.
Heroes of Loot gets a lot of the inspiration from the original 80’s classic Gauntlet games.
There are various secrets to uncover, hidden rooms full of special items to find, and perma-items to find and collect for extra power.
Heroes of Loot is a dungeon-game like no other: every time you play the dungeon will be different, every time you become better, the dungeon will also grow and become more dangerous..