Hexa Maze
Tricky puzzles to test your brain power: work your way from level to level by cleverly fitting the colorful hexagonal blocks into the templates. With four different levels of difficulty, this puzzle will be enjoyed by beginners and experts alike. Are you stuck? Useful hints will help you to get moving again.