Hidden Shapes: Animals + Lovely Cats
Hidden Shapes: Lovely Cats + Animals are a collection with two beautiful and relaxing minimalist hand-drawn jigsaw puzzles that have two options to choose, cats or animals in general.
Both games in this bundle have similar features and playthrough, in the Cats edition, the player will have the opportunity to play with elements of the classic jigsaw puzzle with the a lot of cute cat arts and in the Animal version, the player will have the same features, but with different levels and now with a diversity of animals in this theme.