Highrise Heroes: Word Challenge
Following a sudden earthquake, Seb must escape a crumbling skyscraper. Along the way he will make some intriguing new friends, and together they might just unravel the sinister origins of the 'quake, assuming they can evade the mysterious stalker in close pursuit...
Starting at the top and working down, the game's 90+ levels take place inside the skyscraper. The player creates words on a grid of letters and obstacles, clearing a path for Seb and friends to descend.