Highway Haste
Is an action-packed arcade racing game with amazing physics and exciting gameplay. You have 15 cars in the game and your focus is to get the highest possible score. In order to do that, you must dodge the traffic at high speeds and earn a high score. The more challenging and unforgiving the situation, the more points you will get. You can buy and upgrade your rides with the money you get as you play.
There are 5 different vehicle types of traffic and 6 levels you can check out and explore. The gameplay is very immersive, the visuals are exciting and you always get to try out new strategies as you focus on winning.
If you love physics-based racing and arcade controls, while also being able to test yourself, give Highway Haste a try today and have fun!